چرا امریکا و اسرائیل نگران S300 های ایران هستند؟

آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 20 تير 1395
نظرات

نزاویسمایا گازتا نوشت: ماجرای ارسال سیستم های موشکی «اس – ٣٠٠» به ایران، بار دیگر در کانون توجهات رسانه های گروهی جهان قرار گرفته است. الکساندر فومین، رئیس سرویس فدرالی همکاری نظامی و فنی، خبر مربوط به ارسال نخستین محموله از این سیستم به ایران را به خبرنگاران اعلام کرده است. وی همچنین اعلام کرده که در آینده نزدیک، دومین محموله آن نیز ارسال خواهد شد.به گزارش «انتخاب»، یک ماه پیش، سرگئی چمزوف، مدیر عامل شرکت «روس تخ»، از آمادگی روسیه برای اجرای کامل قرارداد فروش چهار مجموعه توپخانه – موشکی «اس – ٣٠٠ فاووریت» به ایران، در سال جاری، سخن گفت که اجرای آن به خاطر اعمال تحریم ها، تا مدتی متوقف شده بود. وی خبر داد که ارسال این مجموعه ها به ایران بر اساس جدول زمان بندی شده مورد توافق طرفین اجرا خواهد شد. در همین رابطه، در روزهای اخیر، الکساندر فومین، مدیر سرویس فدرالی همکاری نظامی و فنی، ارسال «بیش از یک مجموعه» به ایرانی ها را تأیید کرد.بر اساس اطلاعات رسیده به «نزاویسیمایا گازتا»، دو توپخانه موشکی «اس – ٣٠٠» به ایران ارسال شده است که هر یک از آنها، مشمول یک مجموعه توپخانه – موشکی با مجموعه کاملی از سیستم تجهیزات ویژه ای است.

در ماه آوریل، در رژه نظامی در تهران، کل ساختار توپخانه – موشکی ضد هوایی «اس – ٣٠٠» به نمایش گذاشته شد. سردار فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی «خاتم الانبیاء»، در شبکه تلویزیونی ایران خبر داد: «تا پایان سال جاری، این سیستم های «اس – ٣٠٠» در تسلیحات نظامی ایران منظور خواهند شد (بر اساس تقویم ایران – تا پایان مارس سال ٢٠١٧ میلادی). با کمک این مجموعه ها و دیگر سیستم ها، هر لحظه، حریم هوایی ایران رصد خواهد شد»



تعداد بازدید از این مطلب: 95
برچسب‌ها: امریکا , اسرائیل , اس 300 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



cache01last1528540921